Articolul precedent |
Articolul urmator |
564 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-05 14:14 |
SM ISO690:2012 RUSOV, Veronica. Sarcina didactică centrată pe nevoile de învăţare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 150-160. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 150-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes a series of theoretical and methodological problems faced by specialists who use or wish to use different methods and techniques to adapt the teaching task to the learning needs of the students. The international and national documents that regulate the individualized approach at the school and class level are listed. The methods of adapting the teaching task to the inclusive class are described. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching task, individualization, differentiation |
||||||
|