Articolul precedent |
Articolul urmator |
667 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 21:01 |
SM ISO690:2012 PLĂTICĂ, Adina, GÎNCU, Tatiana. Nivelul motivaţiei şcolare a copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 134-138. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 134-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article analyzes the process of including children with Special Educational Requirements. It describes the result of the research of the level of school motivation, the attitudinal particularities of the children with ESC and of the peers with typical development towards the school, the educational and learning process, the emotional response to the school situation. The authors draw conclusions based on this research. |
||||||
Cuvinte-cheie children with Special Educational Requirements, Motivation for learning, attitudinal peculiarities |
||||||
|