Nivelul motivaţiei şcolare a copiilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
667 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 21:01
SM ISO690:2012
PLĂTICĂ, Adina, GÎNCU, Tatiana. Nivelul motivaţiei şcolare a copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 134-138. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Nivelul motivaţiei şcolare a copiilor cu CES


Pag. 134-138

Plătică Adina, Gîncu Tatiana
 
Universitatea de Stat „Grigore Ţamblac“ din Taraclia
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

The article analyzes the process of including children with Special Educational Requirements. It describes the result of the research of the level of school motivation, the attitudinal particularities of the children with ESC and of the peers with typical development towards the school, the educational and learning process, the emotional response to the school situation. The authors draw conclusions based on this research.

Cuvinte-cheie
children with Special Educational Requirements, Motivation for learning, attitudinal peculiarities