Articolul precedent |
Articolul urmator |
596 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-27 15:21 |
SM ISO690:2012 ШИНКАРЕНКО, Владимир. Практико-ориентированные задания в содержании профессиональной подготовки учителей-предметников к работе в условиях инклюзивного образования. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 106-109. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 106-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the content of practice-oriented tasks for the professional preparation of subject teachers for work in inclusive education classes, offers recommendations for their use in working with students of pedagogical specialties and teachers' advanced training students. |
||||||
Cuvinte-cheie practice-oriented tasks, training, Quality, teacher, inclusive education |
||||||
|