Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 0 |
SM ISO690:2012 ЗАХАРОВА, Юлия. Практико-ориентированный подход в подготовке педагогических работников в области инклюзивного образования. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 84-90. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 84-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the improvement of professional training of future teachers and specialists in the field of special education in the system of additional adult education. The author substantiates the need to use in the educational process a practice-oriented approach and active / interactive teaching methods. |
||||||
Cuvinte-cheie retraining practice-oriented approach professional competence and readiness of teachers active and interactive teaching methods |
||||||
|