Articolul precedent |
Articolul urmator |
578 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-17 23:30 |
SM ISO690:2012 ZOLOTARIOV, Elena. Educaţia pentru societate – disciplină şcolară mai centrată pe om. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 73-78. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 73-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present study tries to elucidate the possibilities of intensifying the humanization of the school practice, based on the application of innovative technology in the classroom, with an emphasis on stimulating the student's openness to the outside world, through the multi-spectral development of the creative potential, having as a source of inspiration the pedagogical and research experience. the author of this work. |
||||||
Cuvinte-cheie Alternative learning, facilitating learning, self-initiated training, self-discipline learning |
||||||
|