Articolul precedent |
Articolul urmator |
801 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-10 16:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:792.8(091) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
SM ISO690:2012 TALPĂ, Svetlana. Educația coregrafică - imperativul timpului. In: Valorificarea patrimoniului etnocultural: în educaţia tinerei generaţii și a societăţii civile, 30 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul Patrimoniului Cultural, 2019, Editia 4, pp. 259-270. ISBN 978-9975-84-105-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea patrimoniului etnocultural Editia 4, 2019 |
||||||
Conferința "Valorificarea patrimoniului etnocultural în educaţia tinerei generaţii și a societăţii civile" Chişinău, Moldova, 30 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:792.8(091) | ||||||
Pag. 259-270 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reprezintă o abordare istorică a educației coregrafice, în special a dansului, ca o formă necesare de educare a membrilor societății basarabene. În cele din urmă, se face referire la interconectarea educației coregrafice și a societății basarabene moderne. Există o prezentare selectivă a surselor pentru dansul din antichitate, Italia și Franța. În cea mai mare parte a literaturii existente, antichitatea acționează ca punct de referință în studiul dansului. Cu toate acestea, studiul dansului în antichitate necesită o metodologie specifică și o abordare interdisciplinară. Dansul în Republica Moldova este o entitate separată, iar educația coregrafică constituie un aspect al procesului de socializare, prin care specialiștii în devenire pot dobândi comportamente specifice, necesare pentru participarea activă la viața socială. Astfel, chiar dacă discipolii nu conștientizează, educația coregrafică are o influență continuă asupra lor, dar și a tuturor oamenilor. Când vorbim de educația coregrafică ca proces, avem în vedere ansamblul de acțiuni prin care se realizează transmiterea cunoașterii, a influențelor sistematice și organizate prin care se realizează formarea personalității celui educat. |
||||||
Cuvinte-cheie educație, coregrafie, timp, instituţie, discipol |
||||||
|