„Mutații” educaționale: tendințe și consecințe
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
553 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-06 21:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01(478) (7)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
EDU, Inga. „Mutații” educaționale: tendințe și consecințe. In: Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective, 21-22 iunie 2019, Bălți. Balti, Republic of Moldova: Tipogr. „Indigou Color”, 2019, Ediția 3, pp. 483-486. ISBN 978-9975-3316-1-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective
Ediția 3, 2019
Conferința "Ştiinţa în Nordul Republicii Moldova: realizări, probleme, perspective"
Bălți, Moldova, 21-22 iunie 2019

„Mutații” educaționale: tendințe și consecințe

CZU: 37.01(478)

Pag. 483-486

Edu Inga
 
Colegiul de Industrie Uşoară din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 28 august 2019


Rezumat

The article reveals the problem of new educations judging the actual circumstances: economical, social, cultural and political. The progress of the society determined the education to change its points of view upon the subject pupils need to study. So, new global problems found promotion in new disciplines, because they are strongly connected with pupil’s necessities and tendencies. Else, the article mentions the particularities of new educations in the RM, and the changes it aims to achieve.

Cuvinte-cheie
education, contemporary society, study, school, global problems, change