Articolul precedent |
Articolul urmator |
448 0 |
SM ISO690:2012 IGNATIUC, Iulia. Assessment of reading comprehension. In: Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior:: strategii, forme, metode, 5-7 octombrie 2005, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2005, Vol.1, pp. 96-98. ISBN 9975-931-97-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior: Vol.1, 2005 |
||||||
Conferința "Calitatea formării specialiştilor în învăţământul superior:" Bălţi, Moldova, 5-7 octombrie 2005 | ||||||
|
||||||
Pag. 96-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Assessment of reading comprehension is very important in foreign language teaching. It doesn’t only measure student progress in text understanding, but also gives the teacher the possibility to estimate the level of materials appropriate for teaching and helps him determine what modifications of planned interventions are necessary. Besides, it contributes to the evaluation of word-level skills and knowledge. The success depends on how valid the assessment itself is. |
||||||
|