Diagnosticarea și modelarea relațiilor elevilor cu natura
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
684 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-04 00:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.033/.034 (2)
Educație (14192)
SM ISO690:2012
ROTARI, Natalia. Diagnosticarea și modelarea relațiilor elevilor cu natura. In: Interuniversitaria, Ed. 14, 3 mai 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 14, pp. 52-58. ISBN 978-9975-50-234-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 14, 2019
Colocviul "Interuniversitaria"
14, Bălți, Moldova, 3 mai 2018

Diagnosticarea și modelarea relațiilor elevilor cu natura

CZU: 37.033/.034

Pag. 52-58

Rotari Natalia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 5 iulie 2019


Rezumat

This article presents the results of the studies on the subjective attitudes of the students for the nature's objects. It established some regularities of orientation and motivation of the students ' subjective attitude towards objects of nature and some natural communities as the ecological components of their personality and behavior of their interaction with natural environment.

Cuvinte-cheie
ecological crisis, subjective attitude, orientation, motivation of inte-raction, pragmatic, aesthetic, ethical, cognitive