Aspecte privind ınvatarea bazata pe proiecte ın cadrul unitatii de curs Analiza complexa
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
621 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-09 15:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1313)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
SM ISO690:2012
GAŞIŢOI, Natalia. Aspecte privind ınvatarea bazata pe proiecte ın cadrul unitatii de curs Analiza complexa. In: The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions, 7-8 decembrie 2018, Balti. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 81-85. ISBN 978-9975-3276-0-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions 2018
Conferința "The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions"
Balti, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Aspecte privind ınvatarea bazata pe proiecte ın cadrul unitatii de curs Analiza complexa

CZU: 37.02

Pag. 81-85

Gaşiţoi Natalia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 5 iulie 2019


Rezumat

Procesul instructiv contemporanîn instituțiile deînvățământ superior solicită cadrului didactic schimbarea strategiei de predare, transformarea luiîntr-un ghid sau trainer al studentului, iar sala de curs trebuie să fie transformatăîntr-un mediu de lucru colaborativîn care studentul dezvoltă competențele sale de explorare,învață să formulezeîntrebări esențiale, constructive, „bune”. Investigarea problemelor de analiză complexă permitînțelegerea profundă și autentică a conceptelor de analiză reală, iar succesul poate fi obținut aplicândînvățarea bazată pe proiecte realizând o sinteză a rezultatelor din algebră, trigonometrie, analiză reală, geometrie și topologie.

Contemporary instructional process in higher education institutions requires the teacher to change his teaching strategy, transforming him into a student’s guide or trainer, and in the same time the classroom should be transformed into a collaborative work environment in which the student develops his exploration skills, learn to formulate essential, constructive, "good" questions. The investigation of complex analysis problems allows a deep and authentic understanding of real analysis concepts, and the success can be achieved by implementing projectbased learning by synthesizing results from algebra, trigonometry, real analysis, geometry and topology.

Cuvinte-cheie
învățarea bazată pe proiecte, metode interactive, numere complexe, funcții elementare de variabilă complexă, transformări conforme,

project-based learning, interactive methods, complex numbers, elementary complex variable functions, conformal mappings