Soft Power ca instrument de promovare a imaginii internationale a statului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
498 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 12:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
327 (1515)
Relații internaționale. Politică internațională. Activitate internațională. Politică externă (1442)
SM ISO690:2012
ZAHAROV, Igor. Soft Power ca instrument de promovare a imaginii internationale a statului. In: Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:: Ştiinţe sociale, juridice și economice , 25-27 aprilie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, SS, SJE, pp. 149-151.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:
SS, SJE, 2018
Sesiunea "Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti: "
Chişinău, Moldova, 25-27 aprilie 2018

Soft Power ca instrument de promovare a imaginii internationale a statului

CZU: 327

Pag. 149-151

Zaharov Igor
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2019