Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
276 1
Ultima descărcare din IBN:
2019-07-09 19:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.018.265 (3)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588)
SM ISO690:2012
SAVA, Lidia. Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special. In: Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:: Ştiinţe sociale, juridice și economice , 25-27 aprilie 2018, Chişinău. Chişinău, 2018: CEP USM, 2018, 2018, SS, SJE, pp. 112-114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti:
SS, SJE, 2018
Sesiunea "Sesiune naţională de comunicări ştiinţifice studenţeşti: "
Chişinău, Moldova, 25-27 aprilie 2018

Implicaţiile parteneriatului şcoala – familie în dezvoltarea motivaţiei pentru învaţare la copiii cu cerinţe educaţionale special

CZU: 376.018.265

Pag. 112-114

Sava Lidia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2019