Condiţiile realizării managementului timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
752 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 16:20
SM ISO690:2012
REABOI-PETRACHI, Viorica. Condiţiile realizării managementului timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 44-45.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018
Conferința "International Conference of Applied psychology"
1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018

Condiţiile realizării managementului timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor

Conditions for the administration of time management in authorized education of students


Pag. 44-45

Reaboi-Petrachi Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2019


Rezumat

În contextul reformării sistemului de învăţământ reflectat în finalităţile educaţiei din Republica Moldova, au apărut elemente inovatoare susceptibile să genereze un randament sporit al politi-cilor educaţionale. Astfel, pentru a se ajunge în final la un proces de învaţare viabil, facil şi perfor-mant, a fost necesară adoptarea unor principii de acţiune care implică, în ansamblu, manage-mentul timpului, centrat pe formarea şi dezvoltarea personalităţii umane, a abilităţilor şi compe-tenţelor.

The context of the reform of the education system reflected in the educational achievements of the Republic of Moldova, innovative elements emerged that are likely to generate a higher return on educational policies. Thus, in order to finally achieve a viable, easy and performing learning process, it 45 was necessary to adopt action principles that involve, as a whole, time management centered on the formation and development of human personality, abilities and skills.

Cuvinte-cheie
timp academic, managementul timpului, condițiile timpului, motivația intinsecă/extrinsecă, automotivarea,

academic time, time management, time conditions, intinse / extrinsic motivation, self-motivation