Articolul precedent |
Articolul urmator |
752 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 16:20 |
SM ISO690:2012 REABOI-PETRACHI, Viorica. Condiţiile realizării managementului timpului în învăţarea autoreglată a studenţilor. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 44-45. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018 | ||||||
Conferința "International Conference of Applied psychology" 1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul reformării sistemului de învăţământ reflectat în finalităţile educaţiei din Republica Moldova, au apărut elemente inovatoare susceptibile să genereze un randament sporit al politi-cilor educaţionale. Astfel, pentru a se ajunge în final la un proces de învaţare viabil, facil şi perfor-mant, a fost necesară adoptarea unor principii de acţiune care implică, în ansamblu, manage-mentul timpului, centrat pe formarea şi dezvoltarea personalităţii umane, a abilităţilor şi compe-tenţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie timp academic, managementul timpului, condițiile timpului, motivația intinsecă/extrinsecă, automotivarea, academic time, time management, time conditions, intinse / extrinsic motivation, self-motivation |
||||||
|