Implicarea memoriei în procesul de învăţare la elevii de vârstă şcolară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
916 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 00:55
SM ISO690:2012
GROSU, Oxana. Implicarea memoriei în procesul de învăţare la elevii de vârstă şcolară mică. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 39-40.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018
Conferința "International Conference of Applied psychology"
1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018

Implicarea memoriei în procesul de învăţare la elevii de vârstă şcolară mică

Children memory implication for learning in primary school


Pag. 39-40

Grosu Oxana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2019


Rezumat

Memoria este unul dintre procesele psihice care stau la baza procesului de învățare. Învățarea este tratată în corelație cu memoria, iar noile condiții în care este pus să acționeze elevul de vârstă școlară mică înaintează sarcini mult mai complexe, producând schimbări importante ale memoriei. Fără procesele memoriei învățarea școlară este de neconceput, deoarece memorarea, păstrarea, recunoașterea și reproducerea materialului studiat sunt condiții indispensabile în însușirea cunoștințelor în școală. De aceea, dezvoltarea și 40 optimizarea memoriei la elevii de vârstă școlară mică rămâne o preocupare importantă a educației. Scopul studiului dat este de a determina specificul implicării memoriei în procesul de învățare la elevi.

Memory is one of the mental process considered the basis of learning. There is a strong correlation between memory and learning, due to this fact the primary school children are to fulfil complex tasks and as a result, important changes are made in their memory. Without the memory process, learning is inconceivable as the encoding, storage and recognition of information is vital for learning acquisition process. Memory development and its improvement in primary school children is a great concern of the education. The aim of this study is to determine the peculiarities of memory implication at children for learning in primary school.

Cuvinte-cheie
memorie, elevi, învăţare, dezvoltare, corelaţie, cunoştinţe,

memory, school children, learning, development, correlation, knowledge