Articolul precedent |
Articolul urmator |
511 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-17 21:59 |
SM ISO690:2012 NEGRU, Sabina. Învăţarea incidentală în analiza aplicată a comportamentului pentru copiii cu tulburări din spectrul autist. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: CEP USM, 2018, p. 9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018 | |||||
Conferința "International Conference of Applied psychology" 1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 9-9 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Copiii cu autism prezintă deficite semnificative în abilitățile de imitație, care împiedică dobândirea comportamentelor mai complexe și a socializării și, prin urmare, constituie o sarcină de bază a programelor de intervenție timpurie pentru copiii cu autism. În acest studiu am folosit Baseline Design la trei copii mici cu autism pentru a evalua beneficiile unei tehnici comportamen-tale naturaliste în programul „Imitarea cu obiecte”. Participanții și-au îmbunătățit abilitățile de imitație și au generalizat aceste abilități în medii noi. Aceste rezultate oferă suport pentru eficien-tizarea unei intervenții comportamentale inedite la predarea imitației. |
|||||
Cuvinte-cheie autism, imitare, intervenție, comportament, comunicare socială, incidental, generalizare, autism, imitation, intervention, behavioral, social communication, incidental, generalisation |
|||||
|