Maximizarea valorii de piață a companiei – obiectiv principal a managementului financiar în gestiunea capitalului corporativ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
641 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 20:01
SM ISO690:2012
ŞESTACOVSCAIA, Angela. Maximizarea valorii de piață a companiei – obiectiv principal a managementului financiar în gestiunea capitalului corporativ. In: Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale: Cu ocazia aniversării a 65 de ani de la fondarea Facultăţii de Ştiinţe Economice, Ed. 1, 2-3 noiembrie 2018, Chisinău. Chișinău: Institutul Patrimoniului Cultural, 2018, pp. 88-91. ISBN 978-9975-142-57-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale 2018
Conferința "Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naţionale şi mondiale"
1, Chisinău, Moldova, 2-3 noiembrie 2018

Maximizarea valorii de piață a companiei – obiectiv principal a managementului financiar în gestiunea capitalului corporativ


Pag. 88-91

Şestacovscaia Angela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 mai 2019


Rezumat

The most important goals of financial management in the present is maximizing company’s value. So the causes of increasing importance of this problem are explained as well as the five component of the system of Value Based Management. The author presents some of indicators that can be used for determining company’s market value. The content of the process of Value Based management also is presented in this article.

Cuvinte-cheie
capitalizare, maximizarea bunăstării, valoarea de piață a companiei