Mass-Media şi Identitatea Naţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1048 77
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 15:20
SM ISO690:2012
GUZUN, Mihail. Mass-Media şi Identitatea Naţională. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2007, nr. 3, pp. 280-284. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 3 / 2007 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Mass-Media şi Identitatea Naţională

Pag. 280-284

Guzun Mihail
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

One of the most preferable subject of the contemporary political speech is – the identity. Mass-media dispose of a special potential in capitalization of the national phenomenon. The author of the present article puts forward his reflections toward the role and the place of the mass-media communication in the national identity affirmation.