Articolul precedent |
Articolul urmator |
538 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-17 19:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3+159.922.7 (7) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 ДУБЧАК, Наталья. Психолого-педагогические условия организации эффективного общения учителя с младшими школьниками. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2016, Ediția 11, Vol.2, pp. 89-97. ISBN 978-9975-50-170-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.2, 2016 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3.015.3+159.922.7 | |||||
Pag. 89-97 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The author proves the urgency and necessity of scientific development of the problems of psycho-pedagogical conditions of the organization the effective communication between teacher and juniors. There are described the features of this process, the ways of effective communication between the children and the teacher of primary classes. |
|||||
Cuvinte-cheie effective communication, juniors, teacher of primary classes. |
|||||
|