Articolul precedent |
Articolul urmator |
770 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-21 11:03 |
SM ISO690:2012 NEGARA, Corina. Importanța feedback-ului în cursurile electronice. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.1, pp. 83-86. ISBN 978-9975-50-202-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 6, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" 6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 83-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Feedback is a powerful interventional learning tool available for teachers. Knowledge of feedback’s characteristics allows course authors to integrate it in online courses. The authors of electronic courses should be taught to give feedback, to take into consideration that feedback is provided in the digital environment, to know its types and characteristics. Feedback allows to ma-nage, control and motivate trainers and may be the key to success, especially in digital environment. |
||||||
Cuvinte-cheie feedback, online course, online environment, feed up, feed forward |
||||||
|