Articolul precedent |
Articolul urmator |
628 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-23 01:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2 (21) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119) |
SM ISO690:2012 . Training der Fertigkeit Hören im Fremdsprachenunterricht. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 248-253. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2 | ||||||
Pag. 248-253 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ascultarea constituie baza comunicării. Formarea competenţelor de vorbire orală începe cu formarea competenţelor de ascultare. Vorbirea şi audierea sunt două părţi interconexe ale comunicării orale. Înţelegerea se formează în procesul vorbirii, vorbirea – în procesul înţelegerii. Ascultarea este şi scopul, şi mijlocul studierii limbii străine. Conţi-nutul audiţiei este constituit din trei componente: lingvistic, psiholingvistic, instrumental şi presupune mai multe acţiuni ale elevilor: perceptive, cognitive şi mnemonice. Stabilirea strategiilor didactice de formare a competenţelor auditive se realizează prin compararea acestor tipuri de acţiuni cu acţiunile adecvate, caracteristice fiecărei metode de instruire. |
||||||
Cuvinte-cheie audiere, competenţă, receptare, stilul de audiere, strategiile audierii |
||||||
|