Articolul precedent |
Articolul urmator |
1095 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-14 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 MUZÎCIUC, Xenia. Das Bild als wichtiges Anschaungsmittel im DaF-Unterricht. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 231-236. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 231-236 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol va fi luată în considerare importanța utilizării mijloacelor vizuale la lecția de limbi străine. Imaginea, fiind un mijloc vizual al procesului de învățămînt, asigură învățarea la nivelul gîndirii logice și al reflecției, oferă posibilitatea de a descoperi cauzele și consecințele, conexiunile și interferențele dintre date și procesul istoric. Folosirea imaginilor ca mijloace de învățămînt lărgește cîmpul de cunoștințe al elevilor, de la experimentele directe la cele abstracte. Important este că imaginea să fie corect realizată, să aibă un aspect estetic; să se folosească la momentul potrivit; să se explice şi să se demonstreze. Imaginile ca mijloace vizuale dezvoltă la elevi capacitatea de sinteză, permit sesizarea cauzelor unui eveniment istoric, elementele caracteristice ale unei culturi sau civilizații. Acest articol va explica de ce este foarte importantă utilizarea imaginilor la lecția de limbi străine. |
||||||
Cuvinte-cheie Mijloace moderne vizuale, imagine, vizibilitate, succes prin utilizarea mijloacelor vizuale |
||||||
|