Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 00:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.112.2'373.49 (1) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119) |
SM ISO690:2012 STEPANOVA, Ecaterina. Euphemismen im DaF-Unterricht. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 209-216. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.112.2'373.49 | ||||||
Pag. 209-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eufemismul este o figură de stil, ce înfrumusețează ceea, ce nu trebuie să fie numit direct. Profesorul trebuie să fie atent ce cuvinte folosește la ore, în fața elevilor, pentru a nu ofensa sentimentele lor. Pedagogul obișnuiește să utilizeze cuvinte îndulcite de felul incapabil pentru „prost”, atent pentru „fricos”, din familie monoparentală pentru „din familie fără un părinte”. |
||||||
Cuvinte-cheie Euphemismus, Tabuwort, DaF-Unterricht, Wirkung, Funktion |
||||||
|