Articolul precedent |
Articolul urmator |
1082 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 11:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111'243+811.111:001.8 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (672) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1145) |
SM ISO690:2012 POPOVA, Ecaterina. Developing Coherence in Writing at the Intermediate Level. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 204-209. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111'243+811.111:001.8 | ||||||
Pag. 204-209 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat tratează tema coerenţei în scrisul academic. Se vorbeşte des-pre noţiunea de coerenţă abordată de diferiţi specialişti în domeniul scrisului academic, cît şi despre mijloacele de dezvoltare a coerenţei în scriere în procesul de predare a limbii en-gleze. Sunt, de asemenea, propuse cîteva activităţi-model, care ar putea fi folosite în preda-rea aspectului scris în clasa a VIII-a şi care sînt destinate pentru dezvoltarea competenţelor de scriere ale elevilor la această etapă. |
||||||
Cuvinte-cheie coerenţă, scris academic, activităţi, predarea limbii engleze, competențe |
||||||
|