Elaborarea şi folosirea animaţiilor didactice pentru lecţiile de fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
596 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-24 19:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:53 (60)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Fizică (1733)
SM ISO690:2012
CIUGUREANU, Malvina. Elaborarea şi folosirea animaţiilor didactice pentru lecţiile de fizică. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 60-65. ISBN 978-9975-50-169-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 11, Vol.1, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015

Elaborarea şi folosirea animaţiilor didactice pentru lecţiile de fizică

CZU: 37.02:53

Pag. 60-65

Ciugureanu Malvina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2019


Rezumat

The primary purpose of training is to learn physics students with self and self-improvement through all means available, namely: books, journals, computer, internet, web sources, multimedia technologies. Since the lack of devices is a problem for school lab Multimedia Flash technology comes as a lifeline for teachers. Thus Multimedia Flash Technology is one of the most versatile and widely used animation technology, facilitates the study of various depart-ments of physics, develop logical thinking, analysis, comparing different physical phenomena.

Cuvinte-cheie
Multimedia Flash, multimedia training, Flash's use in physics