Probleme de organizare a materialului de limbă sub aspect de formare a competenţelor comunicative în cadrul predării limbilor străine
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
659 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.9+372.881.111.1 (5)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (438)
Educație (14077)
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor, SULAC, Sofia. Probleme de organizare a materialului de limbă sub aspect de formare a competenţelor comunicative în cadrul predării limbilor străine. In: Știință, educație, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 23-25. ISBN 978-9975-83-041-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Știință, educație, cultură
Vol.2, 2017
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 10 februarie 2017

Probleme de organizare a materialului de limbă sub aspect de formare a competenţelor comunicative în cadrul predării limbilor străine

CZU: 004.9+372.881.111.1

Pag. 23-25

Chirdeachin Alexei1, Babâră Nicanor2, Sulac Sofia2
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Universitatea de Stat din Comrat
 
Disponibil în IBN: 7 martie 2019


Rezumat

Today’s legal, curricular and pedagogical requirements involve formation of competences as finalities of the educational process. In case of foreign languages, communicative competences related to the studied language are targeted. When we speak of communicative competences, we mean free mastering of a language. Mastering a language requires knowledge of its basic compartments. Most researchers consider that the pronunciation is of primary importance. For an effective teaching of a language it is necessary to respect the principle of conscious acquisition of the studied material by applying a comparative and contrastive analysis of facts related to the native and studied languages.

Cuvinte-cheie
language, communicative competences, language teaching, principle of conscious acquisition, comparative and contrastive analysis