Metode interactive de predare a verbului studenților straini (modul indicativ, timpul prezent)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
629 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 16:16
SM ISO690:2012
NEAGA, Liliana. Metode interactive de predare a verbului studenților straini (modul indicativ, timpul prezent). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 245-251. ISBN 978-9975-46-240-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.2, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Metode interactive de predare a verbului studenților straini (modul indicativ, timpul prezent)


Pag. 245-251

Neaga Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2019


Rezumat

Interactivity involves learning through communication, collaboration, producing a confrontation of ideas, opinions and arguments, create learning situations centered on the availability and willingness of cooperation of students, their direct and active involvement on the mutual influence within the micro-groups and social interaction members of a group.