Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-27 22:32 |
SM ISO690:2012 SCOLNII, Olga. Riflessioni didattiche sulla fraseologia italiana. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 109-114. ISBN 978-9975-46-240-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 109-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A face diferenţa între proverbele si zicalele limbii italiene nu este un lucru usor de depaşit. În mod schematic, putem să afirmăm că într-un proverb distingem un principiu moral şi didactic, o recomandare. O zicală („modo di dire”- it.), insă, este ca o comparatie încrucişata, o metaforă simplificată. Competenţa comunicativă constă în capacitatea de înţelegere si percepere a „trecerii” de la sensul literar la cel figurat al unei zicale, al unui proverb. |
||||||
|