Articolul precedent |
Articolul urmator |
525 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-23 16:48 |
SM ISO690:2012 LUPAȘCU, Lilia. Der einsatz von lernstrategien im daf-unterricht. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 82-85. ISBN 978-9975-46-240-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.2, 2015 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | |||||
|
|||||
Pag. 82-85 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Este foarte important să realizăm/învăţăm cât mai devreme importanţa identificării şi folosirii diverselor strategii de învăţare. Unele persoane reuşesc singure să identifice şi să folosească eficient strategiile de învăţare, cele mai optime pentru diverse domenii de activitate, altele, nu. Acestea din urmă însă pot fi învăţate cum să înveţe efficient, adică repede şi bine! |
|||||
|