Articolul precedent |
Articolul urmator |
636 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.163.2+28 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Limbi slave (slavone) de Sud (Limba bulgară, Limba macedoneană, Limba sârbă și croată, Limba slovenă) (30) |
Islam (114) |
SM ISO690:2012 РАКОВЦЕНА , Татяна. Изисквания към учителя и ученика в процеса на обучението по български език в диалектни условия. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 308-310. ISBN 978-9975-83-040-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 10 februarie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.163.2+28 | ||||||
Pag. 308-310 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Knowing the dialects is important both for the teacher and the pupil, in order to understand and realize dialectal stylization and dialectal-literary opposition in the language. The approach to the dialect habits in the pupil`s speech must be stylistic-to develop in pupils a sense of reasoned choice of language means. |
||||||
Cuvinte-cheie language, dialect, approach, habits, teacher, pupil |
||||||
|