Articolul precedent |
Articolul urmator |
862 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 12:45 |
SM ISO690:2012 ILAŞCU, Iurie. Legatura dintre cunoastere si limbajul pedagogic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 318-323. ISBN 978-9975-46-239-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 318-323 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Language teaching is a type of speech activity specifically focused on education for theoretical and the practical action. Types of language teaching are highlighted by the fund classification G. F. Kneller pedagogy in two reference areas: - general pedagogy field consisting essentially of recommendations for educational practice, achieved through teaching methods and programming and many general ethical and philosophical writings, which requires a language largely normative and prescriptive; - science education pedagogy that builds on research conducted educational chapters including behavioral sciences, using descriptive language, which tends to become increasingly technical ande ven artificial. |
||||||
|