Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
805 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 11:17
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 308-318. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate


Pag. 308-318

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

This article represents a theoretical study focused on analysis and interpretation of epistemological points concerning the management of the educational Act made by the head teacher in Postmodernity. The material contains a range of specifications and conceptual boundaries, reflects the basic principles of educational management, which correlates with the activity and functions of the head teacher.