Articolul precedent |
Articolul urmator |
452 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
SM ISO690:2012 ИЛЬЕВИЧ, Татьяна. Психолого-педагогический анализ познавательных задач как концепт проектирования учебных занятий в высшей школе. In: Ştiinţă, educaţie, cultură, 10 februarie 2017, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 282-284. ISBN 978-9975-83-040-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" Comrat, Moldova, 10 februarie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 282-284 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the training of future teachers for professional designing cognitive tasks. This pedagogical concept of the organization of skills training in favor of psychopedagogical analysis of cognitive tasks. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical concept learning task, a cognitive task, instructional design, variability index |
||||||
|