Potentialitatea metodologica a textului argumentativ în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
642 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-05 09:36
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Potentialitatea metodologica a textului argumentativ în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 276-281. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Potentialitatea metodologica a textului argumentativ în clasele primare


Pag. 276-281

Teleman Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

Argumentative text constitutes an act of communication to the centred on the attitude, the purpose being to persuade the receiver with respect to the validity of the claimed author. Structure comprises a general finding, arguments and a conclusion. It can be approached methodologically in primary school through: textual and discursive coordinates.