Articolul precedent |
Articolul urmator |
642 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-05 09:36 |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Potentialitatea metodologica a textului argumentativ în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 276-281. ISBN 978-9975-46-239-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.1, 2015 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | |||||
|
|||||
Pag. 276-281 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Argumentative text constitutes an act of communication to the centred on the attitude, the purpose being to persuade the receiver with respect to the validity of the claimed author. Structure comprises a general finding, arguments and a conclusion. It can be approached methodologically in primary school through: textual and discursive coordinates. |
|||||
|