Articolul precedent |
Articolul urmator |
615 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 15:23 |
SM ISO690:2012 . Sprijinul acordat educatiei incluzive de învatamântul preuniversitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 131-137. ISBN 978-9975-46-239-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 131-137 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
School inclusion is a global problem. This does not only apply to the situation of pupils with retarded growth and also, does not apply only to their parents. School inclusion of pupils with disabilities may also concern to special education teachers and at the same time reaches the interests of general education teachers, especially to parents of pupils with normal growth, in this context also concerning the direct interests of pupils with normal growth. |
||||||
|