Sprijinul acordat educatiei incluzive de învatamântul preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
615 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-22 15:23
SM ISO690:2012
. Sprijinul acordat educatiei incluzive de învatamântul preuniversitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 131-137. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Sprijinul acordat educatiei incluzive de învatamântul preuniversitar


Pag. 131-137

 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

School inclusion is a global problem. This does not only apply to the situation of pupils with retarded growth and also, does not apply only to their parents. School inclusion of pupils with disabilities may also concern to special education teachers and at the same time reaches the interests of general education teachers, especially to parents of pupils with normal growth, in this context also concerning the direct interests of pupils with normal growth.