Articolul precedent |
Articolul urmator |
934 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 15:00 |
SM ISO690:2012 CHITOROAGA, Lucia. Specificul dificultatilor de învatare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 90-96. ISBN 978-9975-46-239-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 90-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the problem of learning difficulties in children from the general concept of learning has several meanings of the term and determinanţi.Se factors distinguish between induced learning difficulties and the actual conduct a synthetic definition, namely: difficulties performanţiale are learning events in person due to potential problems within cognitive and socioemotional involved in learning, in the absence of neurosensory deficiencies or deficient educational factors. |
||||||
|