Specificul dificultatilor de învatare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
934 93
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 15:00
SM ISO690:2012
CHITOROAGA, Lucia. Specificul dificultatilor de învatare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 90-96. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Specificul dificultatilor de învatare


Pag. 90-96

Chitoroaga Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2019


Rezumat

This article addresses the problem of learning difficulties in children from the general concept of learning has several meanings of the term and determinanţi.Se factors distinguish between induced learning difficulties and the actual conduct a synthetic definition, namely: difficulties performanţiale are learning events in person due to potential problems within cognitive and socioemotional involved in learning, in the absence of neurosensory deficiencies or deficient educational factors.