Influenta statutului de grup asupra motivatiei învatarii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
577 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-21 22:46
SM ISO690:2012
PLETNIOV, Olesea. Influenta statutului de grup asupra motivatiei învatarii. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 64-71. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Influenta statutului de grup asupra motivatiei învatarii


Pag. 64-71

Pletniov Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2019


Rezumat

The present research means, on one hand, to point out the importance of motivation for learning, and on the other hand, the influence of status it holds in the group of peers. Motivation is the key to success in teaching and learning for teachers, parents and experts in educational science. Theoretical data tell us that motivation for learning depends directly of status the students occupy in the group or class. This study convinces us how important it is for educators and psychologists is to check the status of each student in class and to study how does it influences motivation for learning.