Importanța instruirii interactive în formarea profesorului de limba și literatura româna. Noi experiențe
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
542 0
SM ISO690:2012
CIBOTARU, Liubovi. Importanța instruirii interactive în formarea profesorului de limba și literatura româna. Noi experiențe. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.3, pp. 21-25.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.3, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Importanța instruirii interactive în formarea profesorului de limba și literatura româna. Noi experiențe


Pag. 21-25

Cibotaru Liubovi
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2019


Rezumat

Course of the specialty didactics requires from the student, more than other courses, an interactive approach based on collaborative, deep, intellectual, psychomotor, affective and attitudinal involvement.