Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1128 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-15 17:51
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 51-57. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților


Pag. 51-57

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

This article represents a theoretical and practical study which reflects the essence of management educational school-familycommunity partnership in perspective education parents. The study contains the principles, functions, strategies/ forms, methods, processes for achieving educational partnership management. Time - key management educational partnership approach lies in education agents in triple aspect: social actor, partner education and educational agent.