Articolul precedent |
Articolul urmator |
1128 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-15 17:51 |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 51-57. ISBN 978-9975-46-294-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 51-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article represents a theoretical and practical study which reflects the essence of management educational school-familycommunity partnership in perspective education parents. The study contains the principles, functions, strategies/ forms, methods, processes for achieving educational partnership management. Time - key management educational partnership approach lies in education agents in triple aspect: social actor, partner education and educational agent. |
||||||
|