Conduita deontologica asertiva a cadrului didactic prin ascultarea activa
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
604 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-10 15:37
SM ISO690:2012
BÎRSAN, Elena. Conduita deontologica asertiva a cadrului didactic prin ascultarea activa. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 42-50. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Conduita deontologica asertiva a cadrului didactic prin ascultarea activa


Pag. 42-50

Bîrsan Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

Teaching profession involve a series responsibilities, roles, desiderata, qualities, competent which makes it to distinguish many other professions whose ,,object” labour is man. Professional activity, teachers are in situation to communicate and listen. In many cases making it much easier to communicate and complicated listen; listen and do not hear. Active listening as a subcomponent efficient commu environment. For these reasons we exposed in this research the importance of active listening and ways for its development