Educatia socioemotionala a preşcolarilor în perspectiva integrarii şcolare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
854 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 20:56
SM ISO690:2012
HAHEU-MUNTEANU, Eufrosinia. Educatia socioemotionala a preşcolarilor în perspectiva integrarii şcolare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 17-22. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Educatia socioemotionala a preşcolarilor în perspectiva integrarii şcolare


Pag. 17-22

Haheu-Munteanu Eufrosinia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

The socio-emotional skills characteristics of preschool children in the perspective of the whole school are represented in this article. There are analyzed their development conditions. Furthermore, there were determined relationships between them.