Articolul precedent |
Articolul urmator |
637 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-18 16:10 |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Lidia. Retrospectiva asupra competentelor intelectuale în structura pregatirii profesionale a cadrelor didactice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 3-10. ISBN 978-9975-46-294-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 3-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teachers' professional components are determined by intellectual skills too, both in the general intellectual development and the verbal intellect, which increase with the passage from one stage to another of higher education. The level of intellectual skills development along with the professional ones form the teachers stereotype. So externalization intellectual skills in training structure, necessary qualities of a teacher, certifies that the teaching profession asks professional and personality training for a long period of time. |
||||||
|