Evaluarea mediata electronic: interpretari conceptuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
678 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 12:26
SM ISO690:2012
DUMBRĂVEANU, Roza. Evaluarea mediata electronic: interpretari conceptuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 225-231. ISBN 978-9975-46-293-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.1, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Evaluarea mediata electronic: interpretari conceptuale


Pag. 225-231

Dumbrăveanu Roza
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2019


Rezumat

The concept of e-learning is subject to different interpretations. It is difficult to have a single definition of e-learning. The different understandings of e-learning can be explained by particular professional approaches and interests. In this paper the different interpretations of e-learning concept is analyzed based on the literature review.