Valorificarea manualulului digital în cadrul disciplinei științe, clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
633 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 20:56
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela, BALMUŞ, Nicolae. Valorificarea manualulului digital în cadrul disciplinei științe, clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 206-211. ISBN 978-9975-46-293-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.1, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Valorificarea manualulului digital în cadrul disciplinei științe, clasele primare


Pag. 206-211

Gînju Stela, Balmuş Nicolae
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2019


Rezumat

The se article presents the description of the advantages and of the disadvantages of the interactive textbooks. The authors propose various interactive activities, made using the textbook at Sciences of the second form. Using the digital textbook, pupils of the primary forms will beable to make practical activities, to listen to songs, to watch movies about a flower lifecycle, etc.