Articolul precedent |
Articolul urmator |
711 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-24 14:29 |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria. Formarea competențelor profesionale la studenți în desfașurarea activitaților cu copiii cu dizabilitați multiple. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 113-118. ISBN 978-9975-46-293-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 113-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article talks about problems in higher school training on multiple disabilities. Based on the review of curricula are determined main areas of training of future specialists. Problems are noted in the training process and the reader encounters difficulties. he conclusions are called proposals to enhance the quality of teacher. |
||||||
|