Formarea competențelor profesionale la studenți în desfașurarea activitaților cu copiii cu dizabilitați multiple
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
711 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-24 14:29
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria. Formarea competențelor profesionale la studenți în desfașurarea activitaților cu copiii cu dizabilitați multiple. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 113-118. ISBN 978-9975-46-293-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.1, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Formarea competențelor profesionale la studenți în desfașurarea activitaților cu copiii cu dizabilitați multiple


Pag. 113-118

Maximciuc Victoria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2019


Rezumat

This article talks about problems in higher school training on multiple disabilities. Based on the review of curricula are determined main areas of training of future specialists. Problems are noted in the training process and the reader encounters difficulties. he conclusions are called proposals to enhance the quality of teacher.