L’approche par compétences dans la lutte contre l’échec scolaire
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
559 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-06 15:23
SM ISO690:2012
BULAT-GUZUN, Ana. L’approche par compétences dans la lutte contre l’échec scolaire. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 153-158. ISBN 978-9975-46-336-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.3, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

L’approche par compétences dans la lutte contre l’échec scolaire


Pag. 153-158

Bulat-Guzun Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2019


Rezumat

Utilizat, inițial în domeniul formării profesionale (anii 80), demersul bazat pe competențe (approche par compétences - APC) în învățământ este orientat spre dobândirea de către elevi a competențelor de durată, capabile să-i ajute atât în procesul educativ, cât și în viața cotidiană. Acest nou curent pedagogic nu tinde să treacă pe plan secund cunoștințele teoretice, ci din contra, caută să le dea o forță nouă, legându-le de practici sociale, de situații complexe, de proiecte, etc. Numită și „pedagogia integrării”, acest model poate deveni una din soluțiile eradicării eșecului școlar, prin valorificarea unor strategii propuse în contextul său.