Articolul precedent |
Articolul urmator |
1395 181 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-18 14:12 |
SM ISO690:2012 BALTAG, Veronica. The intercultural approach to EFL teaching and learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 86-89. ISBN 978-9975-46-336-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.3, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Topica interculturalităţii a apărut în ultimele decenii, ca răspuns, în plan educaţional, la fenomenele de creştere a interconexiunilor şi a globalizării. Obiectivul principal al educaţiei interculturale rezidă în pregătirea persoanelor pentru a percepe, accepta, respecta, a experimenta alteritatea. Educaţia interculturală vizează o abordare pedagogică a diferenţelor culturale. |
||||||
|