The intercultural approach to EFL teaching and learning
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1395 181
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-18 14:12
SM ISO690:2012
BALTAG, Veronica. The intercultural approach to EFL teaching and learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 86-89. ISBN 978-9975-46-336-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.3, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

The intercultural approach to EFL teaching and learning


Pag. 86-89

Baltag Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2019


Rezumat

Topica interculturalităţii a apărut în ultimele decenii, ca răspuns, în plan educaţional, la fenomenele de creştere a interconexiunilor şi a globalizării. Obiectivul principal al educaţiei interculturale rezidă în pregătirea persoanelor pentru a percepe, accepta, respecta, a experimenta alteritatea. Educaţia interculturală vizează o abordare pedagogică a diferenţelor culturale.