Communicative approach in translation
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
2500 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 11:43
SM ISO690:2012
GOLUBOVSCHI, Oxana, HERŢA, Lilia. Communicative approach in translation. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 81-85. ISBN 978-9975-46-336-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.3, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Communicative approach in translation


Pag. 81-85

Golubovschi Oxana, Herţa Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2019


Rezumat

Relatarea propusă este dedicată importanţei utilizării traducerii în clasă, în realizarea procesului de comunicare. Prezentul articol susține ideea că traducerea include toate caracteristicile necesare pentru efectuarea unei sarcini de comunicare. Deseori, traducerea e considerată o operație de schimbare a codului, care presupune o interpretare și o comunicare de idei. Traducătorul se concentrează asupra analizei textului, interpretarea fiind baza analizei, efectuată în vederea traducerii. Traducerea, deci, nu este o simplă schimbare de cod, dar în corelație cu interpretarea, presupune comunicarea sensului mesajului original.