Articolul precedent |
Articolul urmator |
643 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-01 16:09 |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. Strategii educaționale în contextul învățării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 31-37. ISBN 978-9975-46-336-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.3, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 31-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Personalized learning system is based on sharing learning experiences, promoting responsibility, critical thinking, value system. Functional curriculum outcomes can be achieved through instructional strategies that promote independence and personal and professional growth. Educational strategies within cognitive domain help to build the students strengths, to attain student’s goals and satisfy student’s needs. |
||||||
|