Strategii educaționale în contextul învățării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
643 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-01 16:09
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. Strategii educaționale în contextul învățării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 31-37. ISBN 978-9975-46-336-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.3, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Strategii educaționale în contextul învățării personalizate a limbii engleze la nivel universitar în domeniul cognitiv


Pag. 31-37

Şchiopu Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 februarie 2019


Rezumat

Personalized learning system is based on sharing learning experiences, promoting responsibility, critical thinking, value system. Functional curriculum outcomes can be achieved through instructional strategies that promote independence and personal and professional growth. Educational strategies within cognitive domain help to build the students strengths, to attain student’s goals and satisfy student’s needs.