Intensificarea lecțiilor de educație fizică în clasele primare prin aplicarea antrenamentului în circuit sub formă de joc
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1117 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 14:51
SM ISO690:2012
CIORBĂ, Svetlana. Intensificarea lecțiilor de educație fizică în clasele primare prin aplicarea antrenamentului în circuit sub formă de joc. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 254-261. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Intensificarea lecțiilor de educație fizică în clasele primare prin aplicarea antrenamentului în circuit sub formă de joc


Pag. 254-261

Ciorbă Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

Currently in the literature there are several ways to enhance the teaching process in physical education lessons. The present work is proposed in this application to circuit training as dynamic games with primary school students. Extensive use of this form of organization activity of students in physical education lessons will enable intensification of physical education lessons and increasing the level of physical training of students.