Articolul precedent |
Articolul urmator |
1117 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 14:51 |
SM ISO690:2012 CIORBĂ, Svetlana. Intensificarea lecțiilor de educație fizică în clasele primare prin aplicarea antrenamentului în circuit sub formă de joc. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 254-261. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 254-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Currently in the literature there are several ways to enhance the teaching process in physical education lessons. The present work is proposed in this application to circuit training as dynamic games with primary school students. Extensive use of this form of organization activity of students in physical education lessons will enable intensification of physical education lessons and increasing the level of physical training of students. |
||||||
|