Articolul precedent |
Articolul urmator |
917 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 16:05 |
SM ISO690:2012 POPA, Natalia. Continuitatea formării competențelor de autoeducație la elevii de vârstă școlară mică în contextul școală – familie. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 235-248. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 235-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The literature analysis, our observations, results of questioning and conversation with teachers demonstrate the possibilities of achieving quality self/education and the need to make an intellectual and moral-volitional effort, both from students, parents and teachers towards self-training, self-education and lifelong learning. In this respect, the matrix of main achievements of small pupil, guiding adults towards strategies that can be applied to stimulate self-education primary school children has been developed. |
||||||
|